View Single Post
Sitat av capo420
Tror ikke det, krakaren, uten at jeg er sikker. Morning Glory-frø ble igjen tillatt importert for ett eller to år siden. Selvsagt fordi det er etterspørsel etter den vakre planten, ikke fordi man synes det er greit folk ruser seg på frøene. Det ville vært merkelig om det var krav til at frøene skulle være sprøytet med gift - man forgifter jo ikke pot for så å sende det ut på markedet i håp om å forgifte brukerne... I alle tilfelle er det bare å kjøpe en pakke og dytte noen ned i jorda om du vil ha nye frø til høsten som er garantert fri for sprøytemidler Særlig "Heavenly Gates" og "Pearly Whites" er svært spirevillige.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg leste litt rundt og kom frem til den samme konklusjonen. Syns å huske at det var illegalt å importere de for noen år siden, så greit å få klarhet i det

Men, det er jo som med de fleste rusmidler, ulovlig å konsumere for rekreasjonelt bruk, og det er også ulovlig å ekstrahere LSA-en.

Edit: Når jeg tenker meg om, så syns jeg også å huske å ha lest at MG ikke skal selges i norske butikker uten at de har vært sprøytet, men dette er jeg ikke helt sikker på.
Sist endret av krakaren; 2. april 2008 kl. 18:18.