View Single Post
en gang når jeg var 20-ish ble jeg spurt om småpenger av en fyr som tydelig hadde det vanskelig utenfor et kjøpesenter, men hadde bare 500-lapp på meg. Jeg gikk rundt en times tid og gjorde mine ærend og brukte den siste femtilappen på en brus og tyggegummi, også puttet jeg de siste myntene mine på en crazy reels. Jeg fikk dårlig samvittighet for at jeg allerede hadde glemt han som stod utenfor og ikke hadde gitt han myntene, så jeg bestemte meg for å i hvert fall gi han eventuell gevinst. Dere skulle sett ansiktet hans når han fikk 1900,- ..Dere burde sannsynligvis sett ansiktet mitt også når jeg kom ut døra der, haha!

Fant en Iphone 4 på vei hjem fra byen for noen helger siden, heldigvis var det noen som ringte den før den gikk tom for batteri så jeg rakk å gi dem mitt nr og avtalte et møte dagen etter. De var naturligvis glade.

Også har jeg veldig mange slike ting fra 5 år i jobben, der jeg har gått ut av støvlene for å hjelpe kundene som er innom med alt mulig som redder dagen dems. bl.a. var det noen pøbler innom med en mobil og spurte om vi kunne fjerne operatørlåsen på den, og det virket jo litt shady. sa at vi skulle fikse det men at det tok to timer. vi søkte imei i vår egen database og fant ut at telefonen var kjøpt av en jente i en nabobutikk for bare noen dager siden, og det endte med blomster og sjokolade til oss, og politiet ventet på luringene som kom tilbake to timer etterpå