View Single Post
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Føler jeg gjør gode gjerninger som IT-ansvarlig(lærling) i kommunen.. :P
- Desperate folk noenganger som har vanvittig dårlig tid pga møte osv.. Når jeg har vært der og løst problemet blir man jo nesten forgudet for å ha reddet dagen dems ^^,
Vis hele sitatet...
haha jeg opplever det samme (jeg var elev da) på vgs skole, når ingen elever orker å stå opp å hjelpe læreren med f.eks. video/lyd problemer på maskinen, og de it ansvarlige kom opp å fikset det på et par min... hahaha først så takket læreren de, en del. så merket jeg at brystet til de it-ansvarlige løftet seg, og superman-blikket kom frem :P

Men neida on-topic:
Jeg prøver å oppføre meg så snill som situasjonen tillater. Gir gamle plass i buss/bane/tog. Hjelper damer med barnevogner av og på bussen. En gang var jeg virkelig hero :P da hadde bussdøra låst seg åpent, og busssjåføren prøvde å lukke den med lukk/åpne knappen.

Da kom superman til unnsetning, for han hadde drevet på med dette i en 6-7 minutter og ingen i nærheten ville stå opp og bare skyve litt på døra. + han selv orket ikke (tror jeg) å stå opp :P... tok meg 3 sekunder også var det plutselig litt applaus som jeg måtte le av...