View Single Post
Sitat av punkfreak Vis innlegg
Dere klager på mitt språk, men tenker ikke på at sophie elise har 70 000 leser hver dag, eller at VG skriver et avsnitt om ole brum og får 1 million lesere
Vis hele sitatet...
Dere to har litt forskjellige publikum. Sophie Elise ble kjent ved å henvende seg til fjortisjenter, jeg tipper du neppe søker samme publikum med artikler om atomkrig og radio. Forskjellig publikum krever forskjellig grad av rettskriving og språkmestring. Skal jeg tolke noe ut av din sammenligning her, vil jeg tro du er mer opptatt av å bli kjent enn å vite hva du driver med, for å være ærlig.

Som jeg i mitt forrige innlegg rundt dine tekster (som jeg husker) må jeg igjen påpeke at simplisiteten både i språk og fakta irriterer meg. I din artikkel om atomvåpen hopper du rundt, og du ser kanskje en rød tråd selv, men hoppene mellom TV, radio og andre ting hvorav flere bare paragrafer inneholder tre til fem setninger fremstår smått tullete. Et slags forsøk på buzzfeed uten å være det, om du henger med - jeg forstår ikke hvem du prøver å nå, eller hva du vil oppnå rett og slett.

TLDR; skal du skrive tekniske innlegg holder det ikke med det jeg finner på wikipedia ved å skumlese artikler der selv.
Sist endret av Xasma; 19. juli 2017 kl. 22:32.