View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av punkfreak Vis innlegg
Ja, la oss ta den artikkelen om radio, som du synes var så dårlig. Jeg fikk 1000 lesere fra reddit p.ga den artikkelen. Det er mange av de andre artiklene som har vært publisert andre steder med gode lesertall.
Vis hele sitatet...
Jepp, og det er mange reine skrivefeil og norske vendinger i den. Eit enkelt tiltak som stavekontroll (som funker vesentleg betre på engelsk enn på norsk) ville fjerna dei. Det er kanskje bagatell, men foreward er faktisk ikkje eit ord...

Viare så er det noko slikt som ti artikler der. Ikkje at nokon av dei er påfallande dårlege, men det er lite å lese der. Når ein har lest alt... kvifor skal ein komme tilbake? Og ingen av artiklane slår meg at er lette å ranke på i google.

Det er heller ikkje eit klart tema for nettsida. Eit klart tema kan få folk som er interessert i det temaet til å komme tilbake.

Viare er ingen av artiklane veldig grundige. For å ta radioartikkelen: Radio propaganda på wikipedia er langt betre språk, har meir informasjon, og kjeldehenvisninger.

At du har gode lesartal på det du skriv understreker litt av det eg skriv og: det er for lite innhald der...