View Single Post
Trådstarter
245
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det er ikkje designen som får folk til å lese ting. Det er innhaldet! Bruce Schneier har neppe brukt over fem minutt på å pønske ut layout på schneier.com, men eg tipper han har millioner av lesarar - fordi innhaldet er interessant for folk.

Eg kom med relativt mange konkrete og gode tips, og at du avviser det som hets er direkte latterleg.
Vis hele sitatet...
Ja, la oss ta den artikkelen om radio, som du synes var så dårlig. Jeg fikk 1000 lesere fra reddit p.ga den artikkelen. Det er mange av de andre artiklene som har vært publisert andre steder med gode lesertall.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det er ikkje designen som får folk til å lese ting. Det er innhaldet! Bruce Schneier har neppe brukt over fem minutt på å pønske ut layout på schneier.com, men eg tipper han har millioner av lesarar - fordi innhaldet er interessant for folk.

Eg kom med relativt mange konkrete og gode tips, og at du avviser det som hets er direkte latterleg.
Vis hele sitatet...
Scheier er jo en topp akademiker eller noe slikt, er han ikke?

Han er ihvertfall kjent over hele kloden. Jeg er sikker på at om han skrev om hva han gjorde på do, så ville fortsatt folk lese. Det er layout jeg spør om her. Dette er et webdesign forum.
Sist endret av punkfreak; 16. juli 2017 kl. 16:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.