View Single Post
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Synes faktisk Nff holder høyere nivå enn mange andre internett-foraer, sett hele spekteret av det vi diskuterer.

På en annen side er det svært mye populisme på Nff, og all denne gi-ut-Kp-greia bidrar ikke til å holde ting helt saklige og ikke-populistiske. Nå, så snakker jeg veldig generelt, og snakker etter det jeg har erfart med Kp, jeg har sjeldent vært kjempepositiv til Kp på den måten den fungerer nå.

Noen av diskusjonene, spesielt rundt betente politiske saker og litt rundt religion ender ofte i krangler.. Dette er likevel noe som er vanlig på nær sagt alle forumer/foraer. Derimot har vi hatt andre nokså informative og velskrevne tråder på samfunns-delen av Nff - men jeg må nok si når det gjelder informasjon og diskusjon så ligger rus-forumet et stykke foran andre andre underforumer på Nff.
Har lært veldig mye der, og kudos til alle som bidrar! Der er Nff definitivt best i Norge, og en av de bedre i Skandinavia!
Ellers, data-forumet er helt greit men ikke noe spesielt sett i.f.t andre dataforumer andre steder, imho ut ifra det jeg har sett.
Selv om Nff visstnok skulle være et dataforum med noe attåt^^.


Kort oppsummert; mye bra på Nff, endel dårlig/mindre bra også. Hva gjelder debatt-nivået synes jeg det er "helt greit", ...brukermassen er jo tross alt ung og sammenlikner vi oss med VGD og diskusjon.no er Nff definitivt bedre.
Klart det kunne vært bedre, og Nff har forsåvidt forbedringspotensiale på mange områder, men det vi har nå er i mine øyne helt greit.