View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du har tydligvis ikke fått med deg alle fakta.
Det var ikke slik at jeg ble funnet sovende noen timer etter alt skjedde.
Jeg hadde pæsa ut inne på rommet til Z, han hadde låst det og var der inne emd meg (dette er etter at X hadde låst seg inn på samme rommet med meg). Venninnene mine banket på og ropte og skrek for å komme seg inn, fordi de visste det var noe fucka som hadde skjedd ettersom begge guttene hadde låst seg inn hver for seg med meg. Han nektet å åpne døren. Etter omtrent 20-30 minutter gjorde han det, og da løp venninnene mine inn med en gang og fant meg liggende på gulvet naken og helt borte. Altså de neste 30 minuttene ble jeg fraktet til sykehuset hvor jeg hadde rimelig høy promille, altså var nære døden. Det betyr også at jeg hadde altfor høy promille den perioden jeg var inne på rommet med Z. Begge guttene har innrømt samleie. Begge guttene var med på å ta bilde av meg da jeg lå naken og besvimt på gulvet, det bildet ble tatt rett før Z gikk og låste seg inn på rommet med meg, og rett etter at X var ferdig.

Alle som mener noe annet kan være så vennlig å fucke off. Det er ikke dere som skal si om det dreier seg om voldtekt eller ikke, for det gjør det. Ettersom de var mindreårige skal det mere til for å faktisk dømme de eller ta saken til retten, noe som er mye av grunnen til at den ble henlagt.
Vis hele sitatet...
Beklager ts om du fikk inntrykk av at jeg dro det du sier i tvil. Jeg gjorde ikke det. Og ja burde nok sørget for at jeg hadde korrekt forståelse av sakens kjerne før jeg postet. Beklager det.

Ser ut som jeg misforstod noe av det, må nok lese hele tråden en gang til. Går i surr for meg noen ganger når jeg forsøker å lese en hel tråd i en jafs, må ha fokus for å få med alt pga dysleksi.

Jeg tror kanskje også du misforstår meg, jeg har ikke tatt stilling til skyldspørsmålet, jeg sier ikke at du ikke har fortalt sannheten eller at de kjipe folka som låste deg på rommet er uskyldige eller skyldig. Det er så alvorlige spørsmål at det har ikke jeg hverken nok sakskunnskap, eller nok juridisk forstand til å mene noe om. Skjønner om du ble forbannet, lei deg og sint når du leste posten min, men som sagt. Jeg forsøkte ikke ta stilling til skyld. Jeg forsøkte å belyse hva årsaken kunne være til at saken endte slik den endte - uten rettssak, uten dom eller frifinnelse.

Jeg forsøkte derfor i forrige post på å forklare hvorfor jeg tror saken ble henlagt. Det må være noe med bevisene, eller at det mangler tilståelse. For om det var på plass burde jo saken være rett fram?

Nå skal jeg ikke ut på ennå dypere vann og si noe mer om dette før jeg har lest hele tråden om igjen, slik at jeg sakens fakta korrekt. Eller så korrekt det kan bli gjennom en tråd på et forum.
Sist endret av random67489; 28. juli 2019 kl. 22:12.