View Single Post
Jeg beklager for en ganske sur tone i starten av innlegget, men ble ganske irritert av første post...

Sitat av slakte Vis innlegg
det var da fælt til mye sympati for folk som voldtar unger her. det er da overhodet ikke greit??
dette samfunnet går over grensen for toleranse hvis vi skal anerkjenne det som en legning, folk flest liker det trangt, pedofile er de som gir faen i andres liv og går langt over grensa. kastrering og dødstraff er veien å gå for å bli kvitt dette PROBLEMET!
Vis hele sitatet...
Nei faen heller nå steg blodtrykket mitt, har du ikke lest noe som helst? Alle pedofile er ikke jævla voldektsmenn for faen må du ha det inn med teskje? Det finnes mange eksempler som disse hvor det aldri har skjedd noen overgrep. Les den forbanna tråden før du kommer med slike utrop. Du kan da faen meg ikke putte alle pedofile inne i samme bås. Danielle har jo selv sagt at flere som forgriper seg på barn ikke er pedofile.

Sånn, sorry for en så sur tone, men når noen kommer med slike utsagn og plasserer en hel gruppe mennesker i samme bås blir jeg ganske irritert.

Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Jo jeg leste det, men ikke før etter at jeg hadde postet. My bad.

Jeg er selvsagt ingen ekspert på temaet. Den gruppen mennesker jeg snakker om er det som blir seksuelt opphisset av barn uten å utvilke romantiske følelser for dem.
Vis hele sitatet...
Jeg ser helt klart den, det er sikkert mange som har kommet inn på sider som 4chan og til slutt utviklet de sykeste fetisjer, men det gjelder så klart ikke alle som er pedofile, neste gang kan du kanskje være litt mer forsiktig før du plasserer alle innenfor samme bås
Sist endret av ynkey; 27. mai 2010 kl. 22:46.