View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Rivo og blåvalium + alkohol er vel det som har gitt mest latter, skam og anger sett hva f... man drev på med,

Våknet på en president suite på et hotell i sverige til et totalt trasha rom med masse random folk jeg aldri har møtt som jeg hadde invitert med på "harryparty"

Kjørt for og hente pepper og cola med en kompis i griseform hvor jeg kjørte og han satt og mekka linere hvor jeg dro stripe høyt oppe i "frontrute høyde" akkurat i det vi passerte politi som hadde stoppet noen eller rigget opp til kontroll eller et eller annet.

Tok lade grep på pistolen min og ga den til en vrengt kompis som det første han klarte og gjøre var og trykke av i bilen. Noe som endte med at han kjørte rundt med en bil med et kulehull i døra i lang lang tid.

Fått trua på at det hadde vært godt med en smell med heroin igjen ( gått nesten 1 år uten heroin og nåla ) så fikk fiksa litt hest, dro hjem hos en venninde, mekka opp og trykte iveg. Har et lite glimt av at ambulanse folka sa jeg var jævla heldig jeg var med ei som reagerte og visste hva hu sku gjøre eller noe sånt før det blir svart til jeg ligger på sykesenga og popper sobril og rivotril fra baklumma og glaner på sykehus tvn og prater med de vakre sykepleierne til jeg skrives ut etter et par dager.

Stuka rundt i evigheter og leita etter hvor vi parkerte den jævla bilen for så og finne den på helt syke steder som midt på plena til en kirke eller rett ved politistasjon eller at bilen stod hjemme og vi har tatt taxi eller kommet oss rundt på annet vis.

En helt sykt sprengt, hysterisk, men ikke minst forferdelig tid jeg må innrømme jeg kjenner litt på savnet til når jeg blir sittende og tenke litt..

Mye som skjer på slike komboer som rett og slett ikke egner seg på noe slags trykk da desverre..