View Single Post
Etter faren min dødde ifjor var jeg helt på kjøret. Og da mener jeg noe EKSTREMT. Jeg tok alt jeg fikk tak i (aldri sprøyter) og var rusa så og si 24/7. Ca halv ett en natt fikk jeg en melding av en som lurte på om jeg var interresert i Rivotril og selvfølgelig var jeg det. Så, uten lappen tok jeg bilen jeg fikk etter faren min sin død og kjørte ca 20 min for og møte han. Jeg var skamruset bak rattet. Det gikk heldigvis greit.

Uansett, jeg traff han og han sa vi måtte kjøre litt til, til dealeren som hadde disse Rivotrilan. Han jeg hentet så jeg var ruset og tok over. Da vi kom der kjøpte jeg disse Rivotrilene og kjørte hjem igjen. Alene denne gangen. Er litt usikker på hva som skjedde, om jeg fikk blackout i 2-5 sekund eller noe men plutselig hører jeg ett smell og så ser jeg til høyre side, der er jeg i autovernet. Hele siden av bilen var skrapet opp. Jeg kom meg heldigvis hjem fint uten og skade meg selv eller andre. Og kjøre ruset er noe av det mest egoistiske jeg noengang har gjort. Skjedde aldri igjen.