View Single Post
De som klager på at kvinner velger bort menn burde vel kanskje heller se seg i speilet om det gjelder dem selv snarere enn å skylde på kvinnene. det er i grunn høyst diskutabelt og mennesket faktisk var ment å leve monogamt i utgangspunktet, og at skikker som det ble innprenta hos oss i steinalderen og senere religiøst betingede normer, but I digress. Det er mye som tyder på at kvinner i større grad velger menn med status en omvendt, men menn fokuserer heller på utseende enn det kvinner gjør. da har jeg ikke nevnt det faktum at relasjoner mann og kvinne i mellom i bunn og grunn er mer kompliserte og mer nyanserte enn kun de overfladiske faktorene der. Om man føler man blir valgt bort er det jo som regel en grunn til det, og den grunnen er til syvende og sist hvem du er som person. Om ikke du er interessant for henne, hvorfor skulle hun velge deg?
Merk at jeg bare snakker på generelt grunnlag når jeg refererer til "du" og "deg" og ikke noen spesifikke, men er alltid litt overraska over at noen ser til å bli forundra over at en del folk, som forøvrig også inkluderer menn, har høye standarder for en eventuell partner man etter alt og dømme skal tilbringe, om ikke resten av livet så i hvert fall en god stund med? Er det så rart liksom?