View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sorry ass TS er nok ikke noe troll. Er bare typen du ser på butta å tenker "Takk Gud det ikke er meg". Er bare meg som er ærlig. Ser ikke ut som et crackhead, men vet godt hvem jeg har blitt. Sprit gjør meg voldelig. Derfor kan jeg ikke drikke det. 1 år siden ødela jeg en del og skremte en go del mennesker. Han som kjente meg tenkte det var morsomt. Ikke noen av de andre. Jeg bøtter gjerne ned 2-3L sprit, men det ender veldig ille.

Er ikke noe mer nazi eller kommunist nå enn da jeg lagde innlegget. Har gått til psykolog såpass at du kunne leid en leilighet i noen måneder for penga. Er ikke der det ligger. Jeg er vel bare en raring. Mer vet jeg ikke. Har tatt til å akseptere at hvem jeg egentlig er kan jeg ikke snakke om. Må bare lyve når nye folk spør om meg. Kan ikke si at jeg sliter med mye skyldfølelse for de jeg mistet og at jeg ikke kunne fortelle deres historier videre. En alker som prater om OD og selvmord tar seg ikke bra ut. Sliter ikke daglig, men det henger over meg. Spesielt den første. Det som sendte meg i en lang spiral ned i mørket. Skal ikke nevne noe om det. Du fortjener ikke å sjekke ut den dritten jeg så. Det tok mange timer hos psykolog. Nå er jeg helt ufølsom til denslags.

Mine brødre var de jeg ofret alt for. Ikke mer enn det. Du har mye kritikk til å skrive som anon. Ironisk at jeg sier det haha. Ingen vil assosieres med meg nå. Var bedre en gang tilbake. Men siden da har mye skjedd. Må vel ta til takke med å reise til helvette som andre jeg kjenner. Kids som feilet. Ikke noe alvorlig. Bare hvordan folk er her jeg er ifra.

Hvis du tror at NatSoc er ille, tvert om. Jeg har ikke sakt et ord om det. Det var noen få anonyme europeere som reddet meg fra selvmord. Lot meg skrive ut hjertet til dem. Hvis du vet hva HDL var så vet du. Hvis ikke, synd for deg. Ble kjent med noen genuint gode karer der. De som ønsket det beste for alle. Brun eller hvit, ett fett. Er ikke noe Nordfront kid. Nok om det, hvis du vil krangle i meldinger så peis på (vil gi meg en like go faen uans).

Er nok ikke en korps og bokklubb kid. Var mer grafitti, rus og voldelige lærere kiden. Fint at du hjelper andre unngå sosialt selvmord. Å spille instrument er bare pluss når man blir eldre. Er kult uansett alder. Men ser hvorfor du ga kiden hjelpen. Og ja, det er vanskelig å bare skrive et svar her. Innse nederlaget. Men takk for tvangen.