View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
vil bare nevne at galenika som fabrikat bruker minde tilsetnings stoffer i pillene sine, derav er feks galenikas alprazolam (ksalol) bedre å koke opp (hvis du skulle finne på å skyte de) da de er mindre skadelig for årene å jo, de løser seg opp under koking. samme gjør galenika diazepam også, selv om kanskje 6-8mg blir med i pumpa istedenfor 10, krangle hvor mye dere vil på dette men har gjort det ca 1000 ganger per oppigjennom åra bortsett fra galeinka riv, skal teste d i morgen, men innbiller meg og huske at d ikke gikk. i 2007-2009 var det lngen som hadde hørt om galenika sine benzoer, jeg har hatt riv, diaz og alprazolam kontinuerlig siden da og sammenlignet med det meste er galenika min favoritt fabrikat, hadd det meste på norsk resept også, men den riven jeg oralt har fått mest kick av av alt er clonazepamum TZF, hadde en sinnsykt tolleranse hadde gått på 2mg x 4 i døgnet og kunne drikke pils og alt var good no blackouts (untatt sprit) men med èn TZF og noen pils, tjoheikjøttdeig for ei natt, en historie for en annen gang