View Single Post
Sitat av Purgatorio Vis innlegg
Har lest et sted at ingen cbd-oljer som har medisinsk effekt kan være uten thc. Har sett masse oljer til salg i bl.a Spania som markedsføres som cbd med 0% thc, men det er bøff. Det er industriell hampolje. Sikkert ikke usunt, men det har ikke samme effekt som the real deal.
Vis hele sitatet...
Sitat av wormhole Vis innlegg
Til dere som fortsatt er i tvil rundt risikoen ved import av CBD-olje, vil kanskje min erfaring virke betryggende. Tidlig i sommer ble jeg stoppet i tollen med 1kg kratom, i tillegg til to flasker med CBD. Jeg klarte å holde en god dialog med den ene tolleren, og fikk faktisk beholde den ene flasken ettersom det stod at den var THC-fri (10% CBD). Den andre flaska og kratomen ble beslaglagt, men har ikke hørt noe mer fra dem og begynner å tvile på at jeg kommer til å gjøre det også. Søkte også nylig om politiattest, som kom clean tilbake. Kan hende jeg bare var heldig med tolleren, men vil tro man generelt kan føle seg trygg på å bestille (særlig THC-frie varianter) så lenge det ikke er snakk om enorme mengder av gangen.
Vis hele sitatet...

For nysgjerrighetens skyld, nå som noen sier at CBD olje uten THC er "bøff" eller har "liten effekt"

Hvordan fungerte den for deg Wormhole?, med tanke på at du skaffet olje med 0% THC
Sist endret av FeilFreak; 10. oktober 2019 kl. 19:33.