View Single Post
Sitat av Nature Spirit Vis innlegg
Hahaha, dere skal liksom virke så uskyldsrene. Dere hadde gjort det samme, dere hadde ikke funnet dere i sånn dritt dag etter dag, om dere hadde prøvd en fredelig løsning og det tok hundre år.
Vis hele sitatet...
Du har helt rett i at jeg ikke hadde funnet meg i slikt spetakkel i lengden. Du har imidlertid ikke rett i at jeg hadde spilt høy musikk for å lokke til meg politiet og fremprovosere en konfrontasjon. Jeg nemlig hadde valgt en helt annen løsning: En løsning som hadde fått bråket til å opphøre uten å gi meg mer problemer enn bråkmakerne. Din løsning hadde ikke fått bråket til å opphøre. Din løsning hadde imidlertid gitt meg ganske alvorlige problemer med politiet.
Derfor hadde jeg ikke valgt din løsning. Ikke fordi jeg liker bråk, men fordi forslaget ditt er grensesprengende idiotisk.

Sitat av Nature Spirit Vis innlegg
Snakker om dobbeltmoralisme. Det er dumt å ha folk som aldri har møtt på et livsproblem til å gi råd om nettopp å løse livsproblemer.

Hvorfor skal ikke politiet følge loven akkurat som alle andre må? Hvorfor skal de ikke stenge ned byggebråk samtidig som naboen spiller høy musikk? Skal de også være korrupt? Herlige verdier dere fronter. Det er jo DERE som fronter maktovergrep!!!
Vis hele sitatet...
Du anklager dine meningsmotstandere for å mangle livserfaring, men du har samtidig en oppførsel, en livsanskuelse og et begrepsapparat som minner mer om en frustrert tenåring enn et voksent menneske. Good luck, have fun.