View Single Post
Bankroll management er nummer 1. Om du ikke klarer dette så er det ikke noe poeng å tenke på engang.
Jeg grinder cashgames, både online og live, men må si at jeg ikke er like aktiv live spiller som jeg ønsker å være. Har i bunn og grunn ingen ting å si hva du spiller, så lenge du klarer å gå i pluss. MTTurneringer er vel det med størst varianse.

Når det kommer til oppbevaring av penger så er det i bunn og grunn opp til deg. Er det et "lite" beløp (type under $10k) så kan man like godt la det være inne på nettsiden til du en dag velger å ta det ut. Kommer forsåvidt an på nettsiden osv, men jeg hadde ikke følt meg trygg med for mye penger liggende på nettsiden.

Poker er mye vanskeligere nå enn for 3 år siden, man må studere, spille, analysere, lese. Mange tenker kanskje at det er nok å kun spille, men om du faktisl vil bli god så gjelder det å studere en del også. Man lærer som regel best av andre, til man når et punkt.

Har du viljestyrken til å jobbe hardt nok? Har du psyken til å tåle varianse og det eventuell stresset? If so, go for it.