View Single Post
Sitat av Cloor Vis innlegg
Hvorfor starte smått? Start smart heller. Les deg grundig opp på stoffene, vær aktiv på forumer og lær deg heller og få mest ut av kuren.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke starte smått?Vet du hvor mange mg testostron man produserer i uka i en alder av 20-30?

Er ganske overkill med 250mg enanthate eller cypionate etter 12 uker med 400-800mg uka å tenker fortsette Trt eller bridge.

Jeg begynnte med Testosteron først,som kur,men valgte bridge,altså 12 uker med testo før jeg begynnte med trenbolone,isteden for PCT gikk jeg på 0,5mg arimidex annenhverdag for gyno og bloat.Etter det gikk jeg på lavdose testo 150mg i uka de neste 3mnd før jeg begynnte på "kur" igjen.Dette er et valg man må ta selv,å det er jo ikke heldig,man ødelegger sin egen produksjon.Men jeg tok valget og fortsette stikke 1-2 ganger i uka resten av livet.eller gå på nebido hver 2 mnd fra legen.Tar blodprøve 1 gang i mnd for å sjekke nivå,kolesterol,og blodverdier og har et ganske greit forhold til legen selvom han ikke kan veilede meg.
Sist endret av namnam85; 16. august 2018 kl. 15:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.