View Single Post
Hei! Skal bare oppklare noen misforståelser
Sitat av Provo Vis innlegg
det var mange andre pådrivere for dette. Men du har altså ikke noe problem med pådriverne? Pådriverne som fortalte at denne måtte skytes? Som var så ivrige at de klargjorde sprøyta på forhånd, la den frem på bordet og avtalte hvem som skulle sette den før jenta i det hele tatt hadde kommet?
Vis hele sitatet...
Takk for svar! Det var ni stykker på festen hvor alle i utganspunktet tenker "Man gjør som man vil med sin kropp". Seks av disse, inkludert meg, var HELT IMOT at det skulle skytes, men vi hadde på en måte "respekt", slik at vi ikke ville ta sprøyta fra dem eller noe sånt. Vi ble enige om å legge sprøyta på bordet og diskutere, og se an hva jenta sa når hun kom.
Vi var imot, og vurderte seriøst å ta sprøyta fra dem.
Tre pådrivere altså, men ellers er alt annet du skriver riktig

Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Du skulle heller sagt helt klart i fra at det er uakseptabelt, slik at det ikke skjedde i utgangspunktet. Å bytte ut sprøyta med vann, kan være farlig, ettersom det er mulig de redoserer og setter ei ny sprøyte på hu seinere.
For alt jeg veit er det ikke helt trygt å skyte vann rett inn i blodomløpet heller.

Det mest sketchy med måten du gjorde det, er at de kanskje prøver å redosere på hu seinere, og evt gir større dose for å sørge for at det "virkelig funker". Og plutselig overdoserer hun...
Uansett bra at du gjorde noe, men det enkleste hadde kanskje vært å si "det skjer ikke"
Vis hele sitatet...
Hei. Takk for svar! Det var akkurat det som var standpunktet. Jeg forklarte at det ikke skjer, og jeg ville at de tre pådriverne skulle dra, og at hun jenta ikke fikk lov til å komme innom. Nå er jeg i det minste klar over hvem som skal inviteres neste gang og ikke.

Sitat av Aron2303 Vis innlegg
Ja det syntes jeg du burde, føler egentlig ikke jeg burde trenge å påpeke at holdningene i rommet var helt ute på jordet, men mangelen på baller overrasker meg mest, mange syntes det var en dårlig idé men ingen reiste seg å sa noe.
blir litt som å se kompisen banke dama men tenke det er greit for det er ikke deg som gjør det.

Hadde tatt ei runde med meg selv å revurdert hvem jeg slapp inn under taket mitt om jeg var deg
Vis hele sitatet...
Det er en av årsakene til at jeg spør i denne tråden. Svarene forteller meg at jeg virkelig burde gripe hardere inn ved en eventuell neste gang.
PS; Jeg hadde selvsagt reagert om en fyr banka dama si