View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da jeg bodde i Polen fikk jeg en gang bursdagsgave med massasje (der jeg fort skjønte at happy ending var inkludert) følte meg imidlertid ikke komfy med denne gaven da jeg akkurat var blitt småforelska i en søt jente. Endte med toppløs massasje (hun spurte hvordan hun skulle være kledd og jeg sa som du vil. Da ønska hun å sitte i trusa med boobsa ute tydeligvis) dette var helt greit, dog tacky. Angra null i etterkant, men kan jo ha vært annerledes om jeg kjørte full pakke.

Ellers fikk jeg en gang massasje i Thailand. Jeg elsker thai massasje og har aldri oppsøkt d3t av seksuelle preferanser og heller ikke denne gang. Men thai massasjen endte i enorm oppkåting med konsentrasjon rundt skrittet. Jeg beklaget meg over mitt lem, noe som ble fmist av. På slutten av timen ble det pekt på stellet og spurt "massasje?" noe jeg svarte øh, eh, if you want. - fikk da en kjip håndjager som etterlot meg langt fra tilfredsstilt. I etterkant skjønte jeg at massørem ønsket bonus for den kjipe håndjageren. Dette føltes også helt greit og iallefall ikke noe som jeg utnyttet noen for, heller andre veien.

Uskyldige erfaringer tenker jeg. Begge ganger var uten at jeg oppsøkte seksuelle tjenester. Null anger. Tror situasjonen hadde vært annerledes om jeg hadde aktivt oppsøkt prostituerte bevisst. Men jeg er vel ellers veldig monogam og har følelser sterkt knyttet til seksualitet, så er nok ikke den jevne mann sånn sett.