View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Om du klarer cold turkey og ser lyset i enden av tunnelen - kjør på, du er langt på vei allerede og tenk så mye bedre om en måned.

Tipper du er rastløs. Tren, for guds skyld. Styrke og rolig kondis.

Pull ups, pushups, sit-ups og mage- og plankeøvelser.

Lett jogg eller chill sykling.

Lover at du vil takke deg selv noe enormt for dette om kun en måned.
Fortsetter du i et år og enda et år etter dette vil du komme deg i råbra form, kanskje din livs beste.

Er det noe som helst du kan
gjøre naturlig som bare delvis kan erstatte opiat/opioid-avhengigvet er deg jevnlig og ganske høyintensitets trening.


------

Om cold turkey ikke er holdbart, kom deg på 0,5mg og hold deg der til du er noenlunde komfortabel.
Det beste hadde vært 0,2mg Temgesic hver 12. time.

Trapp ned over en måned.

Hvordan står det til kamerat?



Skjønner 100%. Man mister evnen til å ha det bra, være komfortabel. Samliv blir vanskelig fordi man blir så overfølsom. Fysisk.
Psykisk mister man alt håp og all motivasjon.

Det går over, du er tøff som står i dette

Du er ikke ødelagt, alt det kjipe du føler på nå vil gå over. Gradvis. Du vil tvert i mot føle deg bedre enn noensinne når du kommer tilbake til normalen. Klar, sterk og motivert. Naturlige følelser.
Vis hele sitatet...
Takk for gode ord! Jeg er og har alltid vært en ivrig fisker, så nå er den karrieren oppe og går igjen! For min del er det mer enn nok akkurat nå. Så godt du forstår følelsen av at "noe er ødelagt", da satser vi på at den følelsen fader ut til slutt med litt arbeid.

Alt blir "bedre og bedre", men tross alt, så begynner jeg merke forskjell på hva som er sykdommen jeg har og hva som er abstinenser. Jeg håper inderlig det er abstinenser, men har dessverre mine tvil siden det ikke er typiske abs. Jeg har maskert bort et problem i to år, som nå begynner å viser seg igjen.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Åssen går det kompis? Holder du ut?
Er selv på 2 mg nå, går ned til 1 mg neste uke før jeg hopper av
Vis hele sitatet...
Jupp holder ut. Heier på deg! 1 mg er ikke barnemat å hoppe av!