View Single Post
ikke ta mer på hvertfall en uke eller to er min anbefaling skal love at mange før deg har vært enda mer uforsvarlige så ikke ta det som kritikk, jeg har aldri vært avhengig av opiater men som nevnt tidligere i tråden tok det bare rett over en uke før jeg fikk føle på både abstinensene og suget som er årsaken til hele opiat/heroin krisa i Norge og hele vesten, som ga meg en forståelse men også avsmak, heldigvis. Har tatt opiater både piller og pulver en del ganger etter den episoden, men det var ikke før etter et halvt års pause.

Du spør hvor ofte er forsvarlig, som er bra du prøver å finne utav. Folk sier aldri osv ja jo, men for å faktisk svare hville jeg IKKE hatt en fast rytme som feks annenhver mnd eller siste helga i mnd, hver fredag og så videre. selv tar jeg opiater 3-4 ganger i året, og bare sammen med andre, skyter det heller ikke lengre. Jeg unner meg kanskje en 20mg oxy eller 200mg kodein om jeg har vondt noe sted, eller bare føler for det.

Andre typer stoff jeg har kommet over så har jeg ofte kjøpt inn for noen ukers forbruk evt salg. Eks hasj, speed, mdma ketamin og så videre, men opiater kjøper jeg aldri mer enn jeg bruker på et par dager.

Jeg ville solgt de andre 13 pakkene var jeg deg, både tjener du en del, du risikerer ikke ha for mange liggende og du møter gjerne noen du kan spør om du ønsker et par piller plutselig om tre mnd osv