View Single Post
Etter å ha lekt med Kokain i Fylla hele mitt voksne liv, så startet jeg med noe som viste seg å være det dummeste trekket jeg noen gang har gjort. Ta det daglig.

Dette startet jeg med for rimelig nøyaktig 100 dager siden. Startet lett med at jeg våknet hjemme hos noen etter en tur på byen, og de jeg våknet opp hos satt da og dro noen striper.

Fyllesyk, fylleangst, og litt "gi faen holdning" fikk meg til å henge meg på. Da fikk jeg også med litt hjem som jeg kunne ha til senere.

Jobber som aksjemegler og har ekstremt lange uker. En dag var jeg så sliten før jeg dro på jobb, så jeg valgte å ta litt av det jeg hadde fått.

Deiligste dagen på jobben på lenge - endelig kunne jeg kjøre på fulladet igjen.

SÅ kom dagen jeg forsto at dette ikke var fremtiden. Jeg sluttet, det gikk bra selv om suget var der, før jeg våknet en morgen med null energi.

Noen som har tatt Kokain daglig over en lengre periode, har hatt det tilgjengelig hele tiden, for økonomien har tillatt det, og du har alltid en å gå til?

Bør jeg trappe ned, bør jeg bråstoppe (hva kan gi meg energi?), og hvor lenge vil abstinensene være der (jeg fikser de psykiske, det er de fysiske som dreper meg).

Meglerhuset jeg jobber for er i NY, og jeg har også skrevet under på at de kan ta en dopingtest av meg når som helst.

Jeg har gått ned 15kg disse 3 1/2 månedene, så jeg er redd de snart forstår hva som skjer.

Samme gjelder kona og barna mine. Jeg er snart 40 år, og er det noe som vil knuse meg helt, så er det å miste dem.

Jeg har ingen å prate med dette om, så jeg slenger det ut her, og håper noen med erfaring, eller faglig substans, kan komme med noen råd.

For nå er det ille. Jeg rører det ikke ikke helgene, og jeg har akkurat våknet etter 24 timer i dvale nå, noe som forteller klart. Null dop = null energi.

Jeg må rett og slett få livet mitt tilbake, ellers går det galt..