View Single Post
Hei alle sammen!

Liten histore med en TL;DR på slutten:

Jeg har 2 videregående utdannelser. Kokkefag i 2 år, og deretter 3 år med data og elektronikk hvor jeg gikk for produksjons-elektroniker til slutt. Jeg drømte videre om å gå videre på NITH for spilldesign og spillprogrammering, men eide dessverre ikke flisa i veggen. Så, jeg begynte å jobbe... Men etter flere år med div jobber som ikke krever utdannelse, så finner jeg meg selv på det punktet hvor jeg knapt eier veggen :P Altså, jeg er i en 100% jobb, men min økonomi har gått bakover til jeg kom til dette punktet her hvor jeg nå har begynt å tjene litt penger igjen.

Men, jeg har nå "jobbet bort" 7 år av mitt liv og ønsker å fortsette på studien jeg avventet med å gå videre med, og deretter ta bachelor innenfor Spill-design/programmering. Jeg er ganske låst i denne stillingen jeg har nå, så nettstudie er påkrevd for at jeg skal klare meg(Har jo bil, lån osv). Hvor finner jeg dette? Har hørt om Noroff, men ble skremt av en del bad reviews - til tross for at dette er en stund tilbake...



TL;DR - Ønsker å få bachelor spilldesigner(Har nødvendig creds), men må ta nettstudie grunnet fulltidsjobb. Hvilken nettside kan jeg gjøre dette på? Har noen gode erfaringer? Evt utenlandske nettstudier som går som bachelor i Norge også?
Sist endret av Seiken; 20. mai 2019 kl. 16:42.