View Single Post
Takk for utfyllende svar og god informasjon.
Per nå ligger jeg mellom 92-95 kilo på en høyde på 186 cm. Vil tippe at fettprosenten ligger rundt 10-12%. Jeg har tidligere prøvd mer eller mindre alt av hormoner og diverse som feks halotestin, trenbolon og clenbuterol for å nevne noe. Siden dette kanskje er en livsstil jeg liker, må jeg selvfølgelig tenke på helsa og heller velge de hormonene som gir mindre bivirkninger.

Jeg veier alltid opp virkninger mot bivirkninger, og jeg har kommet fram til at milde kurer er det som passer for meg, så kan jeg heller bruke litt ekstra tid på å komme til de resultatene jeg vil. Nå har jeg jo holdt på i noen år, så jeg er egentlig fornøyd sånn jeg er, men liker å ta en kur på forsommeren.
Jeg har tidligere utviklet gyno, og kjørt diverse protokoller med nolvadex + letrozole daglig til gynoen har blitt redusert. For min del er dette kanskje den kjipeste bivirkningen, så jeg har alltid AI og serm på hånd. Dette gjør jeg periodevis hvis jeg merker symptomer på dette. Det er mulig at det var noe tilnærmet før jeg tok disse blodprøvene.

Per nå tar jeg 1mg arimidex per uke, fordelt på 2 ganger (spiser en halv tablett når jeg injiserer). Jeg skal vurdere å kjøpe en blodtrykksmåler så jeg kan sjekke dette oftere.
Sist endret av Superspurv; 5. april 2019 kl. 12:43.