View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sadhana Vis innlegg
Så hva er det du vil høre? Siden du avviser hun over på den måten, så virker det som at du vil høre "ja azz, han der er helt loco poco, pure psykopatisk, livsfarlig mann som du må holde deg langt unna"

Forøvrig er jeg enig med observasjonen til Madamen.

Du ber oss om innspill, ikke motsatt også avviser du det på den måten.

Det er ett utrykk som heter "quiet dog bites hard"

Folk som han eller "deg" som det virker som siden du tok deg så nær av svaret til MadameFrauleine er ute som regel etter bekreftelse og anerkjennelse på en rolle/maske de har lyst til å ta på seg.
Vis hele sitatet...
Du tenker at en sosiopat uten evnen til empati bryr seg i den grad om at noe er galt med han at han oppretter en forumtråd og later som det gjelder en annen? Litt moro ass, de som er sånn er lykkelige og likeglade med det.

Ja det var en unødvendig kommentar han eller hu madame kom med, om noen spør om aksjer kommer man ikke med svar om ost det var ikke om diagnosen hans er feil eller riktig jeg spurte om og en fremmed som leser to situasjoner som jeg sjæl allerede ikke syns nødvendigvis er sosiopatisk reaksjon og akuratt derfor jeg spør, så konkluderer madame med at han ikke er sosiopat når mange uavhengige profesjonelle har konkludert med det i mange omganger. Jeg som henger med karen, jobba med karen og kjent han i 34 år veit nok mer enn en fremmed hvor sosiopat han er. Dere veit at de lever iblandt oss iant? Blandt annet i familien min om dere absolutt må vite det. De later ikke som i en eller annen rolle, utenom når de manipulerer og fremstår gode.

Det var forsåvidt ikke om han var "loco poco" som du kaller det jeg lurte på heller. Jeg lurte på om de to nevnte tingene er typiske reaksjoner som også går inn under sosiopatien, helt kaldblodig og careless eller om det kommer fra frykt og empati et sted langt der inne men som undertrykkes så mye som en del av forsvarsmekanisme at han dekker over det med sinne i sånne situasjoner? En sosiopat er ikke født uten empati men det formes av ekstraordinære eller gjentakende traumer.
Jeg velger å forholde meg til Alf som er den eneste ontopic pluss Harek, og det er interessant å høre at du med ptsd kan reagere likt. Når jeg var deprimert klarte jeg ikke høre om andres problemer jeg heller, men å ville slå ihjel hunden sin istedet for å ringe veterinær den klarer jeg ikke finne noe rasjonelt i.