Tråd: Narkogjeld
View Single Post
Sitat av freebird Vis innlegg
dette virker det ikke som du har peiling på, kall meg syk og skada, helt iorden men husk at du sitter og fyrer løs med personangrep mot meg bassert på noe jeg gjorde for 6-7 år siden og som jeg sier jeg sliter med følgene av den dag i dag og det fremstiller ikke hjernen din som så veldig mye større en en ert det heller :P fei heller for din egen dør, er vell en grunn til at du loker her inne selv
Vis hele sitatet...
Haha jeg har definitivt gjort myyyyye rart i mitt liv ja, tror enda ikke foreldelsen er gått ut på noe som har med noe om kjøp og salg og gjøre, så bretter nok ikke ut historien her, selv om dette er 10 isj år siden, jeg gambler ihvertfall ikke på det.
Jeg bare holder meg til det at nye historier er ikke skapt, så den tid er forbi.

Men jeg mener det fremdeles, det er bare syke eller skada folk som denger andre for småpenger, skada i øyeblikket teller jo også selvfølgelig og er no offense, det kan være en veldig god forklaring på ting.
Har selv hatt en kar som skulle slå meg med en tung sykkel foran meg, litt sånn semi psykose, er flaks han ikke skulle løfte bilen sin, hadde vel vært min feil om han hadde fått vondt i ryggen, LOL.
Har du kritet i kilos klassen så er det dumt å krite videre.
Sist endret av SinHazzard; 14. februar 2017 kl. 23:36. Grunn: Formatering