View Single Post
Jeg leste ett sted at deksmethylpehnidat visst nok skulle være den ultimate rusen når det kom til sentralstimulerende, men selv var jeg mer enn fornøyd med 80-100mg der jeg knuste innholdet i kapslene før jeg tok det. Det er jo fint mulig å ta det i baken f.eks, noe som faktisk kan føles ganske så likt nåla på mange måter. Du kommer hvert fall raskt opp, om du ikke har noe i mot den handlingen i seg selv da. Du tar bare å skaffer noen sprøyter på apoteket som er 2-3ml, så tar du de der perlene i kapselen og knuser de før du blander pulveret i vann som du trekker opp i sprøyten - og resten av prosessen finner du sikkert ut av selv skulle du føle for å prøve.

Det der er hvert fall min favoritt, men det skal sies at når det rushet begynner å gi seg så kan det bli ganske så ubehagelig igjen, for det føles godt at det plutselig er noe som "mangler". Så det er litt himmel og helvette i en og samme tur...en venninne begynte å blande i litt amfetamin, og det gjorde visst det mer behagelig etter at man hadde nådd toppen. Men som de andre sier så er det jo veldig smak og behag med sånt så mulig du finner mer glede i andre ting. Og ett par siste ting; det er ganske viktig at man har vært helt uten sentralstimulerende de siste 2-3 mnd minst for at den der oppturen virkelig skal være fullstendig orgasmisk, og vær sikker på at du har en psyke som tåler sentralstimulerende for dette er psykosemiddel nr.1 for de som ikke tåler det.