View Single Post
Sitat av knert1 Vis innlegg
Det blir jo kjempegøy når du skal finne den igjen selv. Personlig hadde jeg prøvd å unngå at hasjen lukta hundemat. Med mindre du faktisk har en hund i bilen med matskål og full pakke er ikke dette noe politiet avskriver som meningsløse banaliteter, det er jo nettopp sånt de kicker på. Men siden du ikke nevner noe om en hund i tillegg kan du forsøke å overbevise politiet om at du liker hundemat eller er i en økonomisk knipe. Men sånn generelt så tror jeg at både jeg og onkel blå kunne silt ut en hasjklump fra en pakke hundemat relativt fort om vi følte behovet. Teksturen er liksom ikke helt det samme, med mindre du har fått en halvveis sammenpresset tørrock. Tenker bare at det er jo nettopp sånne spaca idéer som får folk tatt. Da er faktisk hvilket som helst annet sted som ikke automatisk vekker oppsikt et bedre alternativ.

Og til dere som mener at vi "lekker gjemmesteder på freak" ta dere en gedigen jævla bolle og logg av. Tror dere virkelig ikke at alle steder i et kjøretøy allerede har vært påtenkt og sjekka ut av politiet? Spørsmålet er heller hva du blir stoppa for, hva slags historikk du har, om noe lukter, om du ser påvirka ut, om du virker nervøs, om noe virker unormalt, som f.eks at du aldri har hatt en hund, men sitter med en åpen hundemat-pose ved siden av deg. Hvis du tror denne tråden kommer til å forandre prisene på hasj så drastisk i fremtiden tror jeg du har undervurdert distrikts-norges evner samt markedet. Folk betaler ikke i dyre dommer for frakt, og politiet fanger opp en ekstremt liten andel smugling. Om alle hadde begynt å smugle brukerdoser pga pris, hadde jo politiet fanger opp en enda lavere andel.
Vis hele sitatet...
Hehe jeg sitter bare å fabler på min 3l med europris vin å syns det er gøy å snakke med folket haha, prøve å få igang en diskusjon. Men har du en katte i et bur i bilen å har det der tror jeg det å kan funke haha

Å med det å finne igjen 2ern i bikkje maten så får en bare begynne å bite i alle bitene, hehe. Vet ikke hvor mange ganger jeg har splitter støvsuger posen utover et hav av avispapir å finne en 0.5 xD
Sist endret av Poppyfan; 4. februar 2021 kl. 02:42.