View Single Post
Sitat av discorebel Vis innlegg
Litt vanskelig å dra ned dit nå, tror vi bare får besøke karen å konfrontere han i fredelig og rolig måte, så får vi se hva han har å si til sitt forsvar. Trenger jo ikke heve nevene for å skremme jævelen, bare å ta med et par store boys
Vis hele sitatet...
Det finnes overgrepsmottak mange plasser. Sliter liksom litt med å se for meg at de har stengt på kvelden i helger da det skjer mest. Finn det nærmeste å dra... Nå.... Dere har kun en mulighet til å samle bevis. Slutt å snakk om boysa dine, det er bare cringy og må uansett gjøres ETTER en rettssak. Ellers tror jeg ikke det vil bli tatt seriøst idet hele tatt. Dette gjør at hun kanskje ikke får den hjelpen hun trenger i ettertid om det skulle bli behov for det. Kom deg ut av egoet ditt og vær mere løsningsorientert NÅ! Det kan gjøre en stor forskjell for søstra du flere år frem over. Å leve i uvisshet, kanskje mangle psykolog hjelp er ikke bra... Banke opp/skremme folk basert på det du veit der er heller ikke bra... Få avklart dette mens dere kan for faen. Du er heldig som har muligheten, men virker ikke interessert en hang Hva hu husker og ikke kan forandre seg etter hvert, men da er det for seint.

Hilsenen som aldri tar feil. Neida, men seriøst jeg snakker av erfaring og nå ødelegger du muligheten til å være sikker på hva som har skjedd og ikke...
Sist endret av knert1; 1. august 2020 kl. 04:41.