View Single Post
Svar på spørsmål nr 1. Jeg tok amfetamin fordi det ga meg en utrolig følelse, både fysisk såvel som psykisk. det var som medisin for meg. alle mine problemer forsvant og jeg fikk plutselig følelsen av å være sånn som alle andre. Spesielt i sosiale settinger der det involverte masse folk, og gjerne også en blanding av masse kjente og ukjente.

Jeg har alltid slitt med sosial angst (fra før jeg begynte å ruse meg, men det har definitivt ikke gjort det bedre), så derfor var dette medisin for meg pga virkningen passet meg supert.

I tillegg så har jeg adhd (en blanding av indre og ytre uro i mitt tilfelle), så jeg har store problemer med oppmerksomheten, konsentrasjon, Osv.

Når jeg inntok amfetamin ble alt dette forandret, og jeg opplevde verden slik jeg mente jeg "fortjente" å se ting, fordi alle andre ikke sleit med det samme som jeg. Det var ivertfall min oppfatning den gang. Nå har jeg lært meg å konfrontere problemene mine på en sunnere måte, men det tok sin tid. Helt siden jeg begynte å ruse meg så var det for å selvmedisinere meg selv, så når jeg oppdaget speed, var det som å ha funnet en "mirakelkur".

Det begynte stille og rolig som en slags sosial booster i begynnelsen, men etter hvert så mista jeg kontrollen å havna fullstendig på tryne. Jeg hadde begynt å spise knips før jeg begynte med speed vel og merke, men det var mest i helgene og litt i ukedagene. speeden kunne jeg bruke all day everyday, og det var den holdningen som jeg tror førte til at jeg mista kontrollen til slutt.

Det var iallefall min historie (noe av den). beklager hvis jeg i mitt engasjement stakk off-topic, det var overhodet ikke meningen.

anbefalt start dose kan jo variere en del, ettersom det jo er mange faktorer som spiller inn. F eks. hvor mye du veier, individuell toleranse, Osv. men jeg regner med du ikke skal skyte det, men heller droppe / snorte, så kan vel tenke meg at 0.15-0,20 er en god begynnelse : ) kansje litt lavere, men det kommer vel an på hvor ruset du har tenkt deg å bli.