View Single Post
Sitat av knutmoore Vis innlegg
Okå
Er denne soppen en sopp selges som "spisende sopp" og som drikke ute på gata? Eller er denne soppen noe som man må lete etter og plukke selv?

Er det ellers noen andre lignende stoffer som en nybegynner kunne startet med, som også finnes som piller eller mulig og sniffe gjennom nesa?
Vis hele sitatet...
Så langt kom jeg før trangen for å kommentere var så sterk at jeg ikke klarer å motstå.

Om dette ikke er troll (noe som sannsynelighetene peker mot, uten at jeg mener å være frekk om du faktisk er serriøs), så bør du for all del holde deg langt til helvete vekke fra psykadelika, amfetamin og rusmidler i det heletatt. Hvertfall ikke før du har brukt dine måneder med studering før du i det heletatt vurderer å teste noe av det ut.

Se for deg en person som blir brannmann uten hverken utdanningen eller opplæring...

...Du ser hvordan det ville gått til helvete sant? Samme gjelder psykadelika (og alle rusmidler forsåvidt) uten "studering" og forsiktighet. Det blir rett og slett det samme som å leke med ilden, uten den viten om ildens potensiale til å brenne deg. Dette gjelder forsåvidt alle rusmidler. Men nevnte spesiellt psykadelika siden det kan gi deg en helvetes intens horribel opplevelse under selve rusen. Og om du er av den typen som tror LSD og fleinsopp får deg til å se rosa elefanter, noddy og skumle monstre, så vil denne potensielle ekle opplevelsen bli LANGT værre siden du ikke vet hva som skal til for å stoppe/dempe ubehagelighetene.

Har selv aldri opplevd en bad trip på psykadelika. Men skal nevnes at jeg har svært liten erfaring innen det feltet

Sporet vel litt av her. Så tilbake til spørsmålet ditt.
Hvorfor bruker jeg amfetamin?
Personlig liker jeg godt å ha litt amf på si når jeg drikker, da jeg er en av dem som har null kontroll når jeg først drikker. Da for min del synes jeg det er greit med en justering for å opprettholde kontrollen, samt som jeg får det mye gøyere.
Dette var et ærlig svar fra en ærlig kar. Men det jeg har utelukket nå er alle bivirkningene ved amfetamin, som du like gjerne kan oppleve ved førstegangs bruk (tenker da spesiellt på psykoser. Og jeg har en følelse på at dette er noe som kunne skjedd deg mtp. din uviten om rusmidler, så pass på!). Så om du i det heletatt vil teste dette møkkastoffet (møkkastoff mtp. alle de sinnsyke bivirkningene), bør du virkelig lese DonVitos tråd; "Til dere som vil teste speed", og gjerne søke "amfetamin" her på forumet.

Om dette skulle vise seg til å være troll: Var dette veldig gøy?
Hvis ikke: Lykke til uansett hvilke avgjørelser du velger og ta. Men om du velger å teste ut speed, Vær UUUUUTROOOLIG foriktig. Kan fort gå gale, å den ser du ikke før det er "for seint".
og om du velger å teste ut syre, eller fleinsopp: Les godt! å da mener jeg ikke "ta deg en time eller to med lesing". Jeg mener LES GODT! Om det sier deg litt mer.

Ps. Er ikke meningen å være spydig eller frekk eller noe. Prøver bare å få deg til å innse hvor nødvendig forsiktighet og god informasjon er, om du skal hive deg utpå reisen mot narkotika.
Takk for nu og vær forsiktig

Ser nå at det er min feil at jeg frekket meg litt i begynnelsen av posten min. Leste raskt og trodde spørsmålet ditt var "om fleinsopp selges som matsopp i dagligvare butikker. Min feil..
Sist endret av MadPetter; 17. mars 2011 kl. 16:20. Grunn: Var litt igjen i slurvekurven. Godt mulig det er mer rester.