View Single Post
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av FrankYang Vis innlegg
Hva får deg til å tro at jeg ikke kjenner noen som bruker heroin som ikke er tung misbruker? Det var ikke engang det det var snakk om. Det begynte med at jeg ville bare få frem at det umulig kan komme noe positivt ut av å bruke/prøve/misbruke heroin. Og hvis du syns at hvis noen klarer kun å bruke heroin av og til er positivt, syns ikke jeg at du har så veldig stor refleksjon og innsikt. Vet ikke om det var det som var poenget ditt i det hele tatt, men det var ihvertfall det posten min dreide seg om.

Og nå orker jeg ikke diskutere mer så dette blir det siste jeg poster på denne tråden, og kommer ikke til å lese mer på den heller for ærlig talt blir jeg bare irritert. Men jeg vil hvertfall bare si dette: Jeg vil tippe at du bor i en av de mindre byene(altså ikke Oslo eller Bergen) der "miljøet" ikke er så veldig utbredt. Og nå driver du og kanskje noen av kompisene dine og eksperimenterer med det ene og det andre kanskje, og røyker litt opium eller heroin i ny og ne, og tror at alt er bra, og dette går fint, og dere har peiling på hva dere gjør, og opium/heroin er ikke så farlig som alle skal ha det til, og det går faktisk an å få noe positivt ut av det og bla bla bla... Men jeg tipper at om noen år så sitter du og de "vennene dine som bruker, men ikke er misbruker" der med nålen i armen og er grisehektet, og kommer garantert til å mene nøyaktig det samme som meg. INGENTING positivt kan komme av bruk/misbruk av heroin/opium.
Vis hele sitatet...
flott at du diskuterer som en 12åring. "jeg har rett, dermed basta, mer orker jeg ikke si om den saken, og nå drar jeg!"

om du hadde hatt vett til å lese hele tråden min og, ser du at jeg påpeker det er mest sannynlig det kommer noe positivt ut av et eventuelt opphør med stoffet, ikke i tidspunktet der man er misbruker.

om du ikke har noe annet fornuftig å si i fremtidige tråder anbefaler jeg deg å ikke skrive noe som helst.
du leser tydeligvis bare det du ønsker, og du er overhodet ikke interessert i en diskusjon, du er interessert i å snakke nedlatende til andre og hyle frem dine egne selvsentrerte og ugjennomtenkte synspunkter.

når man påstår noe er umulig, er det og greit å argumentere hvorfor dette skal være så umulig som du påstår.