View Single Post
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Ta deg en bolle, og spar oss for alle utropstegnene og de svære bokstavene. Det fremmer ikke poenget ditt, hvis det er det du tror.

Bare fordi du ikke har opplevd noe positivt selv, og klart å fucke opp livet ditt, så betyr det ikke at ingen noen sinne kan få, eller har fått noe positivt ut av heroin. Verden er ikke like firkantet og svart/hvit som virkelighetsoppfatningen din skjønner du, og livet ditt er på ingen måte representativt for alle andre menneskers opplevelser og livserfaringer.
Vis hele sitatet...
Okei. Så hvor lenge har du brukt heroin, siden du "tydelig vet så mye om det"?
Eller hvor lenge har du jobbet med heroinmisbrukere? Eller hvor mange heroinmisbrukere kjenner du, og har snakket mye med om dette? Hmm..?
Tror du jeg KUN snakker ut i fra mine egne erfaringer? Jeg har vært i "miljøet" en god stund, og har mange venner som også har det, og har enda flere bekjente som har det. Jeg kjenner mange som har komt seg ut fra det også, og mange som har jobbet med misbrukere i mange mange år. Og jeg kan garantere deg at ALLE de vil være enig med meg! Så ut i fra hva er det du baserer uttalelsen din fra? Tror faktisk ikke du heller har noen ANELSE på hva du snakker om. Rett meg hvis jeg tar feil, vennligst.

Og forresten, hva vet du om min virkelighetsoppfatning???
Sist endret av FrankYang; 18. desember 2009 kl. 21:55.