View Single Post
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Jeg kan tenkte meg at det å være hekta på heroin for å så bekjempe avhengigheten kan gi en svært positiv erfaring. .
Vis hele sitatet...
Jeg prater kun for meg selv, og veldig åpen for at andre har andre erfaringer.
Eneste erfaringene jeg har fått meg etter og brukt heroin over en periode på 8 år, er at det ga meg en rus som jeg elsker. Men det finnes noen men og!
-Så lenge det hadde vært gratis(kostet 5000 om dagen i perioder)
-Så lenge 70-80%(kanskje høyere) av Norges befolkning hadde kunnet se på deg som ett menneske, og ikke søppel
-Omtrent alle straighte og bønnerøyker, som snur ryggen sin til deg, fordi de verner seg selv, som jeg syns virker forståelig
-Så lenge en slipper noen gang og være nykter(En ting er de fysiske abstinensene som er Jævlig vonde, men den evige vissheten om hvor deilig det hadde vært og ruse seg igjen, er en eviglang plage)
-Bomskuddene, som kan gi deg absester(beklager hvis jeg skrev det feil), svære værkende kuler, som kanskje må kuttes opp med kniv, eller kanskje amputere ett bein eller noe.
-Treffe arterier istedetfor vener, som svir helt jævlig.
-Umulig og finne svar i noen vener, så en setter i musklene som blir etterhvert så stive at 30% av det du skyter inn renner ut. Store harde klumper i musklene.
-Masse venner som dør, mistet seneste for 2 uker siden, en av de peneste jentene en ser i livet
-Politiet som prøver og lage livet ennå værre
-etc, etc, etc

Ingenting av dette er heroinens feil direkte, men det følger ofte med en avhengighet til heroin.

Dette er fra jeg var fysisk hekta i noen år, det er jeg ikke lenger. Men jeg vil vel alltid elske og hate HEROIN!

Abefaler ingen og ta sjansen på å forelske seg i Heroin
Sist endret av dukjærenorge; 7. desember 2009 kl. 04:22.