View Single Post
Sitat av speq Vis innlegg
Svettet du under påvirkining av Paralgin Forte eller etter rusen var gitt seg?
Uansett er det at du svettet et klassisk tegn på at kroppen din har begynt å gjøre seg vandt til preperatet og at kroppen har begynt å gi deg fysiske fare signaler om at kroppen trenger et ekstra stoff for å fungerer skikkelig. Det neste som kommer etter svetting er kvalme, magekramper, diarè, feberfølelse, vondt i ledd osv. Altså; alt som har med fysisk avhengighet å gjøre.
Håper du ikke undervurderer legemiddelet. Man blir like syk å være avhengig av Kodein som heroin.
Vis hele sitatet...
kjentes mer ut som en hangover,at kroppen reagerte på det fremfor ett sug etter mer syntes nå jeg..

paralgin forte?brukte ketorax..jeg svettet mer og tisset mer i noen dager etterpå..merket svette/varmegraden gikk opp mange hakk etter jeg tok 3 sist gang

men det var verdt det

kjenner overhodet ikkeno sug nå what so ever,skal bruke det igjen til jul og en gang til før det

Sitat av reklame Vis innlegg
og følte meg ufattelig avslappet og bekymringsfri. Det var bare meg der og da som gjaldt-og ingenting annet. Samtidig fikk jeg en deilig følelse i meg, som faktisk fikk meg lykkelig.

Opiater er farlig avhengighetsskapende er hvertfall min påstand etter denne opplevelsen.
Vis hele sitatet...
den kjente jeg,ufattelig god rohetsfølelse..fantastisk..sånn benzoer skulle vært

har brukt det tre ganger,6 stk første gang,1 stk andre gang og 3 stk siste gang

første gang fikk jeg feber og svette sympt i uker etterpå..men det var en jøvlig stor dose for første gang
Sist endret av dinos; 10. oktober 2009 kl. 19:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.