View Single Post
Akkurat som jeg ikke har hørt og lest dette før!..
Sitat av Zabbath Vis innlegg
Vel, ja, men når noen dusin navngitte militærpersoner med høy rang står frem og f.eks. sier at de på ganske kloss hold har sett et tallerkenformet objekt som flyr i sikksakk eller som står stille i luften før det plutselig flyr vekk med en fart på mange tusen km/t og så tar en brå nittigraders sving uten å bremse, da kan det lønne seg å lytte og vurdere muligheten for at noen av disse personene faktisk snakker sant.
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du, at dette er militærfolk? Det kan være navn tatt ut av løse lufta?.. Eller kanskje det er skuespillere, som har fått en navnetagg av en militær person. For alt det vi vet, så kan det være "Bob" eller "Joe" med manuskript!

Sitat av Zabbath Vis innlegg
Selv har jeg ikke hatt tid til å grave særlig dypt ennå, for jeg ble ikke oppmerksom på The Disclosure Project før helt nylig.
Vis hele sitatet...
Filmene jeg så, så jeg vel for 10-15 år siden. Så nyheter er det nå ikke akkurat.

Sitat av Zabbath Vis innlegg
Hørte vel om det for mange år siden, kanskje, men satte meg aldri inn i hva det egentlig var. Kanskje jeg finner ut at alt sammen bare er bullshit når jeg har brukt mer tid på å lese meg opp. Eller kanskje ikke.
Vis hele sitatet...
Det er iallfall det jeg har gjort, men det antar jeg du allerede vet.

Sitat av Zabbath Vis innlegg
Er det noe prinsipielt umulig eller "overnaturlig" ved at planeten vår kan være besøkt av utenomjordiske, rent bortsett fra at det, i følge etablissementet, skal være veldig vanskelig å bevege seg fortere enn c?
Vis hele sitatet...
Jeg er iallfall ganske sikker på, at det vanker $$$ hvis du klarer å bevise noe av dette med fjellstøe bevis.




Sitat av Zabbath Vis innlegg
Det høres ikke ut til at de kategorisk avfeier muligheten for at det en gang i fremtiden kan bli mulig å bevege seg raskere enn c.
Vis hele sitatet...
Det er kanskje teoretiske muligheter nå også. Men det krever så utrolig mye energi, at det er forbi en hver fatteevne. Jeg tenker da på å bøye romtiden veldig kraftig. Men da begynner vi å nærme oss svarte hull (døde stjerner som dverger solen). Dette kan sikkert Provo utdype mer, eller avfeie.



Sitat av Zabbath Vis innlegg
Nå vil du selvsagt avfeie alle disse som sjarlataner, og det kan godt hende de er det. Men Greers påstand er altså at det militærindustrielle komplekset og visse andre industrier (olje- og gassindustrien, atomkraftindustrien, osv.), angivelig holder utenomjordisk teknologi hemmelig for offentligheten -- bl.a. av økonomiske grunner. Og disse store industriaktørene har mer enn penger nok til å betale noen tusen shills som kan jobbe på fulltid med å debunke alle påstander om effektiv bruk av ZPE, warp drives o.l.
Vis hele sitatet...
Ofte har det vist seg, at mye innen papirmølla i USA lekker ut som ei sil. Noen ganger sliter dem virkelig, med å holde noe hemmelig. Men allikevel så har dem klart å holde alt bevis unna? Synes ikke du også, at dette begynner å virke merkelig?

Sitat av Zabbath Vis innlegg
Jeg skal ikke påstå bastant at alt han sier er korrekt.
Vis hele sitatet...
Bra! Men hvorfor bruker du han i det hele tatt som kilde da?


Sitat av Zabbath Vis innlegg
Greer hevder også at ingen amerikansk president siden Eisenhower eller JFK har blitt briefet om UFO-fenomenet, og han hevder videre at svært få CIA-sjefer har blitt briefet om det. Et unntak, i følge Greer, er George H. W. Bush, som var CIA-sjef før han ble president, og som angivelig var en del av MAJIC. Det er ikke rang, primært, som avgjør om man blir briefet, men hva slags moralsk støpning man er av. MAJIC-folkene vil visst bare ha mennesker som er villige til å drepe o.l. for å skjule sannheten.
Vis hele sitatet...
Ser du ikke, hvor selvmotsigende dette er?

Altså der står denne kaklehanen av en annen verden. Og babler om ting, som staten dreper for å hindre at dette kommer ut. Mens han har da stått og kaklet om dette i 15-20 år!..
Er spesialagentene i USA så dårlige, at dem ikke klare å fikse en ulykke for Geer? Hvis dem ville, hadde dem kverket han akkurat når dem måtte ønske.

Sitat av Zabbath Vis innlegg
Igjen: Greers påstander. Han forklarer alt sammen veldig utfyllende og med plenty av anekdoter i foredragene sine.
Vis hele sitatet...
Og i denne sammenhengen er egentlig ingen anekdoter noe verdt...

Jeg foreslår at du begynner å høre på Skeptoid. Det er der, jeg lærte å tenke litt skeptisk. Og ikke nok med det, men mye er faktisk veldig morsomt også!
For han er veldig flink, når det gjelder å søke opp kilder. Og virkelig avsløre en del ting innen alternativverdenen.
Eneste er, at han var vel bastant om ting i begynnelsen. Mens nå er han faktisk utrolig flink, til å argumentere og redegjøre hvorfor mye innen alternativbevegelsen er helt på jordet. Jeg virkelig mener, at Brian Dunning bør få en sjanse!

Red:
Sitat av Zabbath Vis innlegg
som flyr i sikksakk eller som står stille i luften før det plutselig flyr vekk med en fart på mange tusen km/t og så tar en brå nittigraders sving uten å bremse
Vis hele sitatet...
Er det ikke treghet der? For hva skjer, hvis en person tar en motorsykkel og kjører i 200 km/t rett inn i en fjellvegg? Jo, du blir egentlig et så og si rødt nonfigurativt maleri i fjellveggen...
Er det ikke aller mest logisk å tro, at noe lignende ville skje når en akselerer fra 0 til flere tusen km/t på null komma niks. Belastningen på det sistnevnte scenariet er mye verre enn motorsykkelen...

@lumbricus: Det har du sikkert rett i!
Jeg er nå slik, at har ganske lett for å henge meg opp i noen ting. Men uansett så synes jeg UFO-bevegelsen er helt håpløs.

Hadde dem enda prøvd å finne ut, hva de uidentifiserte flyvende objektene er, så hadde det vært helt ok!
Men dem tar heller og sier slikt som "it's a alien spacecraft from outer space".
Noe som er like håpløst som: "Gud skapte jorden på 6 dager, og den 7'ende så hvilte han". Nå har vi dynger med bevis, som sier denne påstanden er riv ruskende feil.
Og slike folk, kommer ALDRI til å finne ut noe nytt, for dem har allerede bestemt seg på forhånd hva tingen 'X' er!..
Sist endret av aluminiumfluorid; 9. desember 2015 kl. 13:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.