View Single Post
Id13m0b: Jeg er for krystallklare regler, og likhet for loven i innvandringspolitikken. Myoxoceohalus ønsker i dette sitat at jeg skal konsentrere meg om enkeltsak. Jeg har på en måte allerede svart han ved å si det overnevte.
Myoxocephalus kommer også med det jeg ser på som litt urimelige føringer i dette sitatet. Hvem er f.eks "de fleste av oss"? Man kan argumentete for at "de fleste av oss" innførte denne regelen. Hvorfor det? Pennestrøk er også noe urimelig fremstilling. Det høres i overkant vilkårlig ut. Det ligger selvsagt nøye vurderinger av lovverk bak UDIs "pennestrøk".

Sitat av entropi Vis innlegg
Det jeg prøver å hale ut av deg er om du mener behovet for å ta absolutt alle skyldige trumfer alle andre hensyn også i andre sak
Vis hele sitatet...
Svar: nei! Jeg tviler ikke et sekund på at det er massevis av norske statsborgere som har løyet til seg statsborgerskapog som ALDRI vil bli oppdaget.

Forutsetningen for din argumentasjon er at UDI kaster ut en haug uskyldige mennesker. At prosessen er helt uten tanke eller bevis. Hvis så - har du et argument.

Jeg deler altså ikke din skepsis til UDIs behandling av slike saker. Jeg tror at det er berettiget når UDI tar sine avgjørelser. Mulig er jeg helt på jordet her, men jeg har hittil ingen grunn til å tvile på dem. Du har heller ikke kommet med noen eksempler på hvorfor jeg skal tvile på UDIs avgjørelser angående tilbakekallelse av statsborgerskap.
Sist endret av Bearass; 20. januar 2017 kl. 15:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.