View Single Post
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
730
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Hadde jeg posta en tråd der jeg skreiv at jeg kjeda meg og nappa i laksen 15 ganger daglig så hadde nok noen hatt noe de skulle ha sagt om det å. Så lenge man ikke har unger og egen familie, ødelegger livet sitt mtp jobb økonomi ol. passer på helsa og føler seg generelt vel er det kun man selv som setter grenser for hva som er ok for en selv å drive med. Livet går i faser og man merker fort om man blir lei eller ødelagt av hva man holder på med.. så lenge man ikke bøtter nedpå ei flaske vodka om dan så skal du se at tiden viser en andre ting en kan holde seg opptatt med
Vis hele sitatet...
Jeg er en stor forkjemper for at folk skal få gjøre som de vil, men du sier her at det ikke er farlig så lenge det ikke går ut over jobb/økonomi/helse. Det er lett å si i starten, da det kanskje går greit med slike ting. Problemet er at du som regel ikke vet du er avhengig før en god stund etter at du har blitt det. Det er først da problemene med familie, jobb, penger og helse kommer.

At nZaal drikker opp til to sekspakninger på en vanlig kveld er ikke bare et kose-forbruk, men (uten at jeg kjenner situasjonen ellers) tyder klart på et problem.