View Single Post
Sitat av yzzyx Vis innlegg
Ouch.. Jeg tror ikke du kommer noen vei med banken med mindre du tydelig går inn for å endre adferdsmønster eller som Hallgeir ville sagt - "det e på tide at du vokse opp nå".

230.000 er ikke mye i lån dersom en har noe i verdi som tilsvarer det samme, men hvis du har fjaset bort pengene på festing og sånn så ser det dårlig ut, spesielt med tanke på å få til en deal med banken. Det er selvfølgelig ikke umulig, men det forutsetter at du endrer adferdsmønster, eventuelt selger unna ting du kan ha som er av verdi (bil el). Og skal du i samtale med banken er du jaggumeg nødt til å legge alle kortene på bordet med en gang - ikke slik du gjør i denne tråden "åja, jeg har forresten 100.000 i gjeld som jeg allerede har fått refinansiert inn i lånet". Du må være åpen, ærlig, vise handlekraft og ikke minst, overbevise de om at dette kommer til å gå greit. For noen gode råd til overbevisning, sjekk ut noen episoder av luksusfellen.. Sett opp et regnskap for livsstilen du har levd, sett opp et budsjett for en mer nøktern livsstil og til slutt bør du kunne vise til at du faktisk lever denne nøkterne livsstilen din.


230.000 er ikke sååå mye penger, men når de har godt bort på piker, vin og sang så håper jeg det er en gjeld du har opparbeidet deg over lang tid. :-|
Vis hele sitatet...
Vær så snill og les postene mine om igjen (nøye denne gang).