View Single Post
Det er liksom det som er greia, og som jeg burde innrømt i første post. Jeg har allerede dritet meg ut en gang ved å ta opp 100 000 på huslånet (som jeg skulle betale annen gjeld med). Her dreit jeg meg ut da og fant heller ut at det var kulere å feste og ha det dritfett med disse pengene.
Synes det er direkte pinlig å gå tilbake å fortelle at "halla mamma og pappa..dere husker de 100 000 jeg tok opp i lån på huset for å dekke gjelda mi) Vel nå betaler jeg ned på de + jeg har 130 000 til i gjeld som er kredittgjeld.

Dette er derfor er løsning jeg helst vil se bort i fra. Men om jeg hadde fått meg et forbrukslån så kunne jeg samlet kredittkortdritet og betalt alt det vekk, og heller betalt et samlet månedsbeløp til forbrukslånet (som ville vært på en egen konto) og sannsynligvis med mindre rente. Spørsmålet da er om banker er villige til slikt, og hvor det er billigst...
Er kunde i Postbanken (nå DnB).

Edit: Vil legge til at jeg nå er over tiden med å bruke penger som ikke er mine på tull&tøys, og heller ta ansvar for mine handlinger, og de rundt meg.

Men er dette en smart løsning, eller er det noe jeg driter meg ut på her? Er det noe som kan gjøres bedre (uten at foreldrene mine skal vite at jeg diller med kredittkortgjeld) ?
Sist endret av Liverbird; 3. januar 2012 kl. 03:43.