View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg valgte jo å lyve fordi hun sa det var grunn til bekymring for min omsorgsevne. Jeg går heller igjennom en avvenning hjemme enn en seponering for barnet mitt sin del, anyday.
For min del hørtes det ut som hun stilte meg et ultimatum - du kan få en resept, men da er jeg så bekymret for din avhengighet til valium at jeg også må sende en melding til barnevern.
Da var resonnementet lett for min del der og da, muligens skulle jeg gjort det annerledes.
#trådstarter
Vis hele sitatet...
Jeg opplevde også det som i grunnen var et valg mellom å begynne nedtrapping umiddelbart eller miste resepten på dagen. Utrolig ubehagelig og truende.

Kan du oppdatere situasjonen og kanskje gi litt mer informasjon, Trådstarter?

Du får i følge deg selv 250mg Valium i måneden, under 10mg i døgnet i gjennomsnitt!
Du er edruelig, dette har vært medisinregimet ditt i TYVE år.
Det er uhørt at en lege kommer inn å tukler såpass med opplegget du og din lege har arbeidet med lenge (antar jeg).

Du må sørge for å klage og sørge for at denne legen må trekke tilbake sitt irrasjonelle ultimatum og blande seg utenom andre legers pasienter og behandlinger.
H*n må lære først som sist at dette ikke er greit slik at det ikke skjer med andre.

Gå på offensiven heller enn å vente og se hva som skjer.