View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Herregud for en ubrukelig lege!! True med barnevernet fordi du står på valium, det er noe av det drøyeste jeg har hørt. Ganske friskt gjort å sitte å si at hun vil melde den legen hun er vikar for til helsetilsynet.

Jeg tenker at du var lur som handlet som du gjorde for å unngå bekymringsmld til barnevernet.Og det er bra at fastlegen din er på plass snart. Det er uansett et veldig tynt grunnlag å melde på da dette er medisiner du har fått utskrevet av fastlege , så sånsett har de ingenting å ta deg på. Din fastlege som har skrevet dette ut til deg kunne raskt ha oppklart dette i ettertid og de måtte ha henlagt bekymringsmld ganske raskt.

Og om det å stå fast på valium som mor så vil jeg si det at det betyr ikke at ungene dine er utsatt for neglisjering eller omsorgssvikt, så lenge du står på en lav dose og ikke fremstår sløv eller emosjonelt fraværende så har det ingenting å si.

Å seponere etter 20 års bruk tror jeg vil være en større utfordring ift å klare å være en god mor, da du vil gå igjennom en betydelig lang periode med abstinenser. Og vil sannsynligvis måtte leve med en forhøyet angst veldig veldig lenge.