View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Montezuma Vis innlegg
Kanskje man allerede på intervju, eller i annonsen, ble forespeilet å bli tilbudt flere timer enn hva kontrakten kunne tilby?
Å komme inn i en bedrift, som ekstrahjelp, i høysesongen, organisere seg og lage drama for bagateller får bare de organiserte til å fremstå som useriøs.
Tjen så mange penger du kan de ukene du skal jobbe. 4-5 timer om dagen er ikke mye.
Vis hele sitatet...
Skal vi spekulere i vildens sky om kva som vart sagt på intervju og i annonse kan vi jo legge til grunn at det vart lovd nøyaktig 20% der...?

Forøvrig så framstår du som idioten her, som ikkje forstår at folk i ulike situasjoner har ulike grenser. Vedkommande her tek utdanning, og dei aller fleste vil nok prioritere utdanning over ein midlertidig jobb i ein bransje dei ikkje har planar om å verte i. Viare seier vedkommande at hen er konfliktsky. Då er organisering åpenbart ei løysing, ved at fagforeninga får ta seg av konflikten på vegne av medlemmene.

Viare er det åpenbart at arbeidsgjevar ikkje er seriøs når dei tillet sekstitimers veker i så lang tid. Hadde eg forsøkt det, hadde eg fått telefon med beskjed om å komme meg til helvete heim og ta ei uke fri.

Du derimot framstår som ein kjip sjef i ein kjip bransje. Eg håpar du ikkje har personalansvar med den haldninga du oppviser.