View Single Post
Svanemerket
caperno's Avatar
Sitat av Dictum Factum Vis innlegg
Jeg har ikke nevnt en gang at jeg ikke har tid eller ikke orker. Jeg sa enkelt at jeg har et liv ved siden av min politiske ikke(eksisterende)-karriere. Jeg protesterer heller ikke, jeg bare sier det er mange ting som kan gjøres for at ting skal bli bedre Som f.eks. å kjøre ordentlige folkeavstemninger.

Dette er forresten en av grunnene til at politikk ikke er for meg, det er ikke et sted for den delen (minoriteten) som mener noe annet uten at vi skal fremmes som sutrere som sitter på ræva vår istedenfor å gjøre noe.. Ooog vettu hva? Helt ok for meg, det er litt som å bli med i en religion for å endre at de tror på Jesus.
Vis hele sitatet...
Det er ikke vanskelig å bli hørt. Jeg sendte en rekke politikere en henvendelse for flere år siden og da syntes de at poengene mine var såpass gode at de valgte å ta de opp i et stortingsmøte. Det ble jo ikke noe endringer på området etter det, men jeg føler i alle fall at jeg ble hørt.

Ga deg et KP med en feil. Tenkte jeg måtte nevne det så du ikke tror at jeg er enig i det du skriver
Sist endret av caperno; 26. mai 2016 kl. 17:59.