View Single Post
Hey igjen, etter et par morfinpreparater har jeg kavet meg til datamaskinen igjen. Hadde egentlig ikke tenkt å kommentere noe mer, men kan ta en siste

entropi; jeg furter ikke? Det må være lov å kritisere et ikke-fungerende demokrati der folket egentlig ikke har noen stemme for hva som blir dratt frem. Jeg er høyst inneforstått med hvordan Norge fungerer og jeg aksepterer det, jeg velger tross alt å bo her Ja noen hadde kanskje måtte gitt fra seg en arm, men vi er heller ikke et barbarisk land så jeg ser ikke helt konteksten. Selv om barna i Afrika sulter må ikke jeg nødvendigvis gjøre det? (jeg er tilogmed så ond at jeg noen ganger kaster grønnsakene som ikke er spist opp)

Alt jeg snakker om er en tilrettelegging av et system som gjør at befolkningen i Norge kan være med å bestemme slike saker, vi kan kjøre fødselsnummer logg inn og svare anonymt. Vi er i en teknologisk alder der det er apper for folk du gikk forbi på gata, app for random sex blant homofile, jeg har tilogmed en app som styrer garasjedøra mi. Jeg ser ikke helt hvorfor dette virker så søkt for dere?

Jeg trenger ikke styrte staten i min levetid og vil helst forholde meg som pasifist til mine siste dager, men vi må kunne kritisere og forbedre? Ellers hadde vi vært stuck med kvinneundertrykkelse og negerhat den dag i dag Det jeg synes er synd er at det ikke er en 2 veis dialog med mindre du støtter det politiske systemet satt i spill. Ikke misforstå, demokratiet er helt fantastisk og verden har lenge vært hard og urettferdig. Likevel ønsker jeg å sitere Bill Hicks (du kan si hva du vil om han, i dont care);
Go back to bed, America. Your government has figured out how it all transpired. Go back to bed, America. Your government is in control again. Here. Here's American Gladiators. Watch this, shut up. Go back to bed, America. Here is American Gladiators. Here is 56 channels of it! Watch these pituitary retards bang their fucking skulls together and congratulate you on living in the land of freedom. Here you go, America! You are free to do what we tell you! You are free to do what we tell you! (beklager jeg kunne ikke minske quoten)

Det er forskjell fra Norge og USA og du vil kanskje rope konspirasjonsteorist, men vi er allierte og hjelper hverandre med innvandering og bevæpning av land på andre siden av kloden. Når mistet folket makten?

EDIT; Provo; Jeg ønsker ikke å høre mine meninger i ekko, da går jeg til hula borti skrenten her. Det er bare merkelig for meg hvordan vi folket er så atskilt fra våre folkevalgte. Jeg lever i god tro om at de fleste politikere handlet i god tro, men jeg mistenker at papirmølla og "korrupsjon" (vet ikke om det er riktig ord) daffer ned gnisten de har. Nei, jeg har ikke kilder, men kjenner til tidligere ungdomspartipolitikere og de som kom litt opp, men skjønte at det er umulig å endre noe Call gjerne bullshit, men min oppfattning er i hvertfall dette. Jeg ser gjerne unntakene/motbevisene, men til nå har jeg ikke funnet så mange.
Sist endret av Dictum Factum; 26. mai 2016 kl. 17:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.