View Single Post
Sitat av Dictum Factum Vis innlegg
Ok, den er grei, jeg vet om disse høringene, men det er ganske tedious å holde på med når du er i full jobb hver dag med et familieliv på siden Jeg snakker om metoder som mann i gata kan gjøre uten å sitte på timelange møter, ikke alle saker er interessante for alle! Jeg mente heller aldri å lyve, det er bare at disse møtene ALDRI har blitt frontet i min tid på grunnskoleutdanning eller videre utdanning, merkelig nok :O
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke å sitte i noen møter. Du trenger å følge med på hvilke saker som blir sendt ut på høring, noe du finner på regjeringens nettsider. Der kan du klikke deg videre inn på den enkelte sak og skrive et høringssvar, eller et innspill, om du skulle ønske det. Du kan til og med sende det inn anonymt.

Sitat av Dictum Factum Vis innlegg
Og ja jeg kan ha sterke meninger om saker selv om jeg ønsker å bli anonym, hvorfor tror du jeg misliker dette overvåkningsforslaget så sterkt?
Vis hele sitatet...
Joda, det er selvsagt mulig. Men om sakene ikke er så kontroversielle at de kan ødelegge ditt privat- eller yrkesliv, så kan man jo stille seg spørsmål om hvor viktige du mener sakene er. I noen tilfeller aksepterer avisene at kronikker publiseres med anonym forfatter, forutsatt at de selv vet forfatterens identitet og at de er enige i behovet for anonymitet. Ellers er det til tider et alternativ å skrive pseudonymt, slik som mediekritikeren "Doremus Schafer". Eventuelt kan du lage din egen blogg, eller sende inn anonyme høringssvar. Mulighetene er mange.
Sist endret av Provo; 26. mai 2016 kl. 08:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.