View Single Post
kjedelig streiting
Kan politimannen lese tankene dine? Det du skulle gjort var bare å nekte, og politiet ville ikke ha den minste sak. Det er da for svarte ikke ulovlig å gå med noen som har stoff på seg. Gikk selv sammen med en bekjent med lange fingre som stjal fra en 5-6 butikker på et senter engang, og jeg var med han inn i alle butikkene. Endte med at vi ble tatt tilslutt, og dem sa dem skulle ta med for medvirkning meg og. Holdt bare kjeft jeg, å nekta for at jeg visste hva han gjorde, å hørte aldri noe om den saken igjen.

Ang USA, så må du vare velge om du skal juge eller ikke. På skjemaet spør de vel om du har blitt sikta for noen forbrytelse eller ikke, noe som igjen gjør at du må søke visum manuelt. Om du ender opp med en bot, tenker jeg du kan glemme muligheten for et visum på en stund. Kanskje dem kjøper historien om du klarer å bli frikjent. Er dog vanskelig å si hvor god kontroll myndighetene i USA har på norske rulleblader. Men blir du tatt for å ha jugd på skjemaet på flyplassen i statene kan du nok glemme å se USA igjen å regne med et krav på rundt 10 000 usd.
Sist endret av legalize_it; 2. februar 2011 kl. 20:44.