View Single Post
Sitat av tipot Vis innlegg
Blir spennende å se hva du får til. Har hatt noen litt rare planter før som har tatt seg inn igjen helt greit. Ofte klarer de seg på overraskende lite næring, du trenger ikke sikte mot full dosering. Jeg pleier å sikte mot 80-90% av annbefalt dose for å ha litt feilmarginer.

Og som sagt lenge siden jeg drev med hydro, nettop på grunn av alt styret. Man må gjete det hele tiden og kan aldri reise vekk på langhelger eller ferieuker. Da syns jeg jord er det enkeste å lage et solid autovannings oppsett med, og når det er dialed in etter et testrun eller to så trenger det kun tilsyn 3-4 ganger igjennom hele growen. Er jævig digg å slippe å tenke på vanning annenhver dag osv.
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg måtte vanne mere og ble mere styr med coco kontra hydro synes jeg iallfall. 1.4 EC er 100% blandingsforhold ifht hva som står på flaska. Tenke å øke den til ca 1.6-1.8 ettervært.
Men jeg gir også calmag av og til + pk13/14 men skal man da fikse næring på f. eks 1.4 EC og så adde pk 13/14 eller skal jeg blande alle disse så total EC er på 1.4?