View Single Post
Har ingen GME aksjer selv.

Men sitter i en del skakk-kjørte aksjer som er kjøpt på «tilbud» under pandemien i håp om profitt på et par av de, når næringslivet nærmer seg normalen igjen.

SAS har jeg ikke surret meg inn i enda, men det høres jo ut som nedsiden er minimal og oppsiden enorm om de er nede på 2kr aksjen. Det spørs om ikke man skulle spyttet inn litt der. Takk for tipset

En liten anbefaling er å kjøpe aksjer hos de som produserer og leverer til flybransjen. Da er man vesentlig tryggere enn i enkelte flyselskaper. Selv om SAS mest sannsynlig får den bistanden de trenger for å komme i gang igjen.

Sitter også på en del vel-analyserte aksjer i den amerikanske helsesektoren, som jeg har stor tro på inn mot sommeren.

Men på generell basis er jeg skeptisk til nok, usd, euro osv for tiden, da jeg personlig tror vi står foran en massiv økonomisk smell i relativt nær fremtid.

Det blir spennende å se hvor langt det kredittdrevne systemet vi har i dag, klarer å holde hodet over vannet. Styringsrente på 0 gir ikke så mye spillerom. Jeg tror folket har alt for mye gjeld, som igjen vil få konsekvenser når renten skal opp igjen.
Sist endret av BeardedFreak; 27. april 2021 kl. 20:15.